Київ хочуть зробити зручним для пішоходів

Київ планують зробити зручнішим для маломобільних груп населення і пішоходів.

Як повідомляє пресслужба Київради, відповідне ршення затвердили на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами.

Зокрема депутати підтримали затвердження міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2019-2023 роки, яка має на меті запровадження нової транспортної політики.

Зокрема планується відійти від автомобілецентризму і зробити столичну інфраструктуру зручною в першу чергу для маломобільних груп населення, пішоходів, велосипедистів і громадського транспорту.  Пріоритет надаватимуть розвитку електротранспорту, у планах об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі.

«Не місто для машин, а місто для людей. І чим менш мобільний учасник руху, тим більше переваг він повинен мати. У такій системі координат  буде розвиватися громадський транспорт: оновлення рухомого складу, будівництво метро на Виноградар і на Троєщину, створення зручних пересадочних вузлів з міською електричкою», – заявив голова постійної комісії Київради з питань транспорту Олексій Окопний.

Окрім того, цільова програма має на меті змінити модель управління транспортною інфраструктурою міста. Йдеться про впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та електронного квитка з широким набором тарифів.

Також у програмі закладені витрати на будівництво нових станцій метрополітену.

Загальний бюджет програми, розрахованої на п’ять років, складає 83,4 млрд грн. Більшу частину – 76,1 млрд – фінансуватиме місто, решту суми надійдуть з держбюджету, а також від інвесторів та кредиторів.

Київрада також має намір звернутися до обласних рад із пропозицією – компенсувати оплату проїзду «їхніх» пільговиків. Проєкт звернення розглядатимуть на засіданні профільної комісії (з питань транспорту, зв’язку та реклами). 

 

Добавить комментарий